Tuesday, June 3, 2014

შეფასების რუბრიკა


გამოიყენეთ რუბრიკა გაკვეთილის გეგმის შედგენისას, რათა შეაფასოთ გაკვეთილის გეგმის შეფასების მეთოდები და შედეგები.   


4
3
2
1
შეფასების გეგმა
ჩემი შეფასების გეგმა შეესაბამება განსაზღვრულ სტანდარტებს და ამოცანებს.

გამოყენებული შეფასების ფორმა მოსწავლეზე ორიენტირებულია, მიმდინარეა და სანდო ინფორმაციის მოპოვების საშუალებას მაძლევს, რაც სწავლებისა და სწავლის პროცესის გაუმჯობესებას უწყობს ხელს.



შეფასების ფორმა ჩემს გეგმაში აღწერს აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევებს, რაც მოსწავლეებს მოეთხოვებათ მოცემული თავის კონტექსტში.


გამოყენებული შეფასების ფორმის უმეტესობა მოსწავლეზე ორიენტირებულია, მიმდინარეა და ისეთი ინფორმაციას მაძლევს, რაც სწავლებისა და სწავლის პროცესის გაუმჯობესებას უწყობს ხელს.




განმავითარებელი შეფასება

სხვადასხვა სახის განმავითარებელი შეფასებები გამოიყენება რათა  განისაზღვროს მოსწავლეთა საჭიროებები; წახალისდეს დამოუკიდებლად და კოლაბორაციული მუშაობა; შემოწმდეს პროგრესი და ცოდნის დონე; წახალისდეს მეტაკოგნიტური აზროვნება


შეჯამებითი შეფასება


საბოლოო შეფასება სათანადო ყურადღებას ამახვილებს შინაარსზე, შინაარსის ორგანიზებაზე, სტრუქტურასა და გრაფიკულ ელემენტებთან შედარებით.
საბოლოო შეფასება მოიცავს: შინაარსობრივ კრიტერიუმებს, პროცესუალური უნარ-ჩვევების და აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევების სპეციფიკურ კრიტერიუმებს, რომლებიც განსაზღვრავს ხარისხს; კრიტერიუმებს, რომლებსაც ჩემი მოსწავლეები გამოიყენებენ, რათა მათი ნამუშევარი მოლოდინებს შეადარონ, მე კი შევძლებ საბოლოო პროდუქტი შევაფასო.








Text Box: ყყველა უფლება დაცულია © ინტელის კორპორაცია, 2011 წელი. საავტორო უფლებები ვრცელდება ინტელზე, ინტელის ლოგოზე, ინტელის საგანმანათლებლო ინიციატივაზე, ინტელის სასწავლო პროგრამაზე ა.შ.შ.-ში და სხვა ქვეყნებში. *სხვა სახელსა და სავაჭრო ნიშანზე სხვა კომპანიის საკუთრების უფლება შეიძლება გავრცელდეს
ველა უფლება დაცულია © ინტელის კორპორაცია, 2011 წელი. საავტორო უფლებები ვრცელდება ინტელზე, ინტელის ლოგოზე, ინტელის საგანმანათლებლო ინიციატივაზე, ინტელის სასწავლო პროგრამაზე ა.შ.შ.-ში და სხვა ქვეყნებში.

No comments:

Post a Comment