შეფასების
რუბრიკა
გამოიყენეთ რუბრიკა გაკვეთილის
გეგმის შედგენისას, რათა შეაფასოთ გაკვეთილის გეგმის შეფასების მეთოდები და
შედეგები.
|
4
|
3
|
2
|
1
|
შეფასების გეგმა
|
ჩემი შეფასების გეგმა
შეესაბამება განსაზღვრულ სტანდარტებს და ამოცანებს.
გამოყენებული შეფასების ფორმა
მოსწავლეზე ორიენტირებულია, მიმდინარეა და სანდო ინფორმაციის მოპოვების
საშუალებას მაძლევს, რაც სწავლებისა და სწავლის პროცესის გაუმჯობესებას უწყობს
ხელს.
|
შეფასების ფორმა ჩემს გეგმაში აღწერს აზროვნების
ზედა დონის უნარ-ჩვევებს, რაც მოსწავლეებს მოეთხოვებათ მოცემული თავის
კონტექსტში.
გამოყენებული შეფასების ფორმის
უმეტესობა მოსწავლეზე ორიენტირებულია, მიმდინარეა და ისეთი ინფორმაციას მაძლევს,
რაც სწავლებისა და სწავლის პროცესის გაუმჯობესებას უწყობს ხელს.
|
|
|
განმავითარებელი შეფასება
|
|
სხვადასხვა სახის
განმავითარებელი შეფასებები გამოიყენება რათა განისაზღვროს
მოსწავლეთა საჭიროებები; წახალისდეს დამოუკიდებლად და კოლაბორაციული მუშაობა;
შემოწმდეს პროგრესი და ცოდნის დონე; წახალისდეს მეტაკოგნიტური აზროვნება
|
|
|
შეჯამებითი შეფასება
|
საბოლოო შეფასება სათანადო ყურადღებას
ამახვილებს შინაარსზე, შინაარსის ორგანიზებაზე, სტრუქტურასა და გრაფიკულ
ელემენტებთან შედარებით.
|
საბოლოო შეფასება მოიცავს:
შინაარსობრივ კრიტერიუმებს, პროცესუალური უნარ-ჩვევების და აზროვნების ზედა
დონის უნარ-ჩვევების სპეციფიკურ კრიტერიუმებს, რომლებიც განსაზღვრავს ხარისხს;
კრიტერიუმებს, რომლებსაც ჩემი მოსწავლეები გამოიყენებენ, რათა მათი ნამუშევარი
მოლოდინებს შეადარონ, მე კი შევძლებ საბოლოო პროდუქტი შევაფასო.
|
|
|
No comments:
Post a Comment