„ძველი ციხე და ლეგენდა ზღაპრულ ფრინველზე“ - პროექტის რუბრიკა
|
||||
4
|
3
|
2
|
1
|
|
თემატიკა და
მოსაზრებები
|
საგნის ბრწყინვალედ ცოდნა.
შინაარსში ძალიან ბევრი დეტალი და მაგალთია
გათვალისწინებული.
მოდულისა და თემატური კითხვები მკაფიოდ არის
ჩამოყალიბებული და სრულად არის განხილული.
ინფორმაცია სათანადო წერილობითი ფორმით არის
წარმოდგენილი, საინტერესოა და მკითხველს იზიდავს.
შინაარსი ყურადღებით არის რედაქტირებული და
უშეცდომოდ არის წარმოდგენილი.
|
საგნის კარგად ცოდნა.
შინაარსი რამდენიმე დეტალს და მაგალითს მოიცავს.
მოდულისა და თემატური კითხვები განხილულია,
მაგრამ შეიძლება კითხვები მკაფიოდ არ იყოს ფორმულირებული ან განხილვა არ იყოს
სრული.
ინფორმაცია სათანადო წერილობითი ფორმით არის
წარმოდგენილი და საკმაოდ საინტერესოა.
შინაარსი რედაქტირებულია და უმეტესად უშეცდომოდ
არის წარმოდგენილი.
|
ძირითადი ინფორმაცია წარმოდგენილია, მაგრამ
რამდენიმე შეცდომაა დაშვებული.
შინაარსში გათვალისწინებულია რამდენიმე
დეტალი და მაგალითი.
მოდულისა და თემატური კითხვები სათანადოდ და
სრულად არ არის განხილული.
ინფორმაცია საკმაოდ კარგად არის წერილობით წარმოდგენილი,
მაგრამ ინტერესს მოკლებულია.
შინაარსი ყურადღებით არ არის რედაქტირებული და
რამდენიმე შეცდომაა დაშვებული.
|
ძირითადი ინფორმაცია წარმოდგენილი არ არის და
ბევრი შეცდომაა დაშვებული.
დეტალები და მაგალითები წარმოდგენილი არ არის.
სუსტი კავშირია წარმოდგენილ ინფორმაციასა და
მოდულისა და თემატურ კითხვებს შორის.
ინფორმაცია არ არის სათანადო წერილობითი ფორმით
წარმოდგენილი და ბევრი შეცდომაა დაშვებული.
|
ორგანიზება
|
შინაარსი
კარგად არის ორგანიზებული, კატეგორიების მიხედვით,
დასათაურებისა და მინიშნებული
ნუსხების გამოყენებით.
|
შინაარსის ძირითადი ნაწილი ორგანიზებულია
კატეგორიების მიხედვით დასათაურებების და მონიშნული ნუსხების გამოყენებით.
ინფორმაცია ლოგიკური
თანმიმდევრობით არის წარმოდგენილი.
|
შინაარსი გარკვეულწილად ორგანიზებულია.
ინფორმაცია,
უმეტესად, ლოგიკური თანმიმდევრობით არის წარმოდგენილი, მაგრამ ზოგიერთი დეტალი
შეიძლება სათანადო ადგილზე არ იყოს მითითებული.
|
შეიძლება გარკვეული დეტალები წარმოდგენილი იყოს,
მაგრამ შინაარსი არაორგანიზებულია და დეტალები შეიძლება ერთმანეთთან არ
არის დაკავშირებული.
ინფორმაცია ლოგიკური თანმიმდევრობით არ არის წარმოდგენილი.
|
ზეპირი
პრეზენტაცია
|
პრეზენტაცია საინტერესოა და კარგად არის
შესრულებული.
მოსწავლე სრულყოფილად არის მომზადებული და ჩანს,
რომ გავლილი აქვს რეპეტიცია.
მოსწავლე თანმიმდევრულად იყენებს ჟესტებს,
ვიზუალურ კონტაქტს, ხმას , რათა აუდიტორიამ ყურადღება არ მოადუნოს.
მისი
საუბარი ადვილად გასაგებია
მსმენელისათვის.
|
პრეზენტაცია მეტ-ნაკლებად საინტერესოა.
მოსწავლეს ეტყობა რომ საკმაოდ კარგად არის
მომზადებული, მაგრამ გამოცდილება
აკლია.
მოსწავლე
იყენებს ჟესტებს, ხმას,
აუდიტორიის ყურადღება რომ
შეინარჩუნოს.
|
პრეზენტაციას რამდენიმე პრობლემა აქვს,
მაგრამ ყურადღების შენარჩუნება მაინც შეუძლია.
პრეზენტატორი არ არის კარგად
მომზადებული.
მოსწავლე ზოგჯერ იყენებს ჟესტებს და
ვიზუალურ კონტაქტს.
|
პრეზენტაცია სუსტია.
მოსწავლე
არ არის მზად
პრეზენტაციისათვის.
პრეზენტატორს არ შეუძლია აუდიტორია დააინტერესოს.
მისი
საუბარი ზოგჯერ გაუგებარია,
პაუზები გაუსწონასწორებელი
|
4
|
3
|
2
|
1
|
|
ენის გრამატიკის გამოყენება
|
მართლეწერის ან გრამატიკული შეცდომები არაა
დაშვებული.
გამოყენებულია მრავალფეროვანი ლექსიკა.
|
დაშვებულია მართლწერაში თითქმის
შეუმჩნეველი შეცდომები.
ლექსიკა
მრავალფეროვანია.
|
დაშვებულია
რამდენიმე შეცდომა.
შეზღუდულია
რამდენადმე ლექსიკური მარაგი.
|
დაშვებულია
ძალიან ბევრი შეცდომა.
შეზღუდულია
მრავალფეროვნება და ლექსიკა
|
მულტიმედიური
ტექნოლოგიის გამოყენება
|
პრეზენტაციაში ეფექტურად არის გამოყენებული ყველა
მნიშვნელოვანი ინფორმაცია.
პრეზენტაცია პროფესიონალურ დონეზეა შესრულებული
ყველა
ინფორმაცია შემოქმედებითად და
ეფექტურად არის ნაჩვენები,
მოსაზრებები კრეატიული და
ორიგინალურია.
ვიზუალური გამოსახულებები ძირითადი საკითხების
ხაზგასმას უწყობს ხელს და აშკარად ეხმარება შინაარსის გააზრებას.
პრეზენტაციის ჩამოტვირთვა ადვილია და
გამოყენება ძალიან იოლი.
|
პრეზენტაცია ეფექტურად გვიჩვენებს მოდულიდან
აღებული ინფორმაციის სათანადო რაოდენობას. იგი გარკვეულწილად ორიგინალურია.
ვიზუალური გამოსახულებები ძირითადად ხელს
უწყობს და ეხმარება
შინაარსის გააზრებას.
პრეზენტაციის ჩამოტვირთვა სწრაფად არის
შესაძლებელი და მისი გამოყენება საკმაოდ
ადვილი.
|
პრეზენტაციაში განხილულია მოდულის და თემატური
კითხვების უმეტესობა.
ორიგინალური მოსაზრებები ნაკლებად არის
გამოყენებული.
ვიზუალური გამოსახულებები მხოლოდ გარკვეუიწილად ეხმარება
შინაარსის გააზრებას.
შეუძლებელია პრეზენტაციის ჩამოტვირთვა და
ადვილად გამოყენება.
|
პრეზენტაციას აკლია მნიშვნელოვანი კომპონენტები.
ვიზუალური გამოსახულებები ძირითადი საკითხების
ხაზგასმას ხელს არ უწყობს და არ ეხმარება შინაარსის გააზრებას.
პრეზენტაცია არც სწრაფად ჩამოტვირთვადია და არც
ადვილად გამოყენებადი.
|
სამუშაოს განაწილება
|
არსებობს ჯგუფური მუშაობის და დავალებების
თანაბრად განაწილების ნათელი მტკიცებულება.
ჯგუფის
ყველა წევრი სრულად და თანაბრად მონაწილეობს პროექტის პრეზენტაციაში.
|
არსებობს ჯგუფური მუშაობის და დავალებების
თანაბრად განაწილების ადეკვატური მტკიცებულება.
ჯგუფის ყველა წევრი მონაწილეობს
პროექტის პრეზენტაციაში.
|
არსებობს ჯგუფური მუშაობის გარკვეული
მტკიცებულება.
ჯგუფის გარკვეული
წევრები ნაკლებად
მონაწილეობს პრეზენტაციაში.
|
არსებობს ჯგუფური მუშაობის და დავალებების
თანაბრად განაწილების მცირე მტკიცებულება.
ჯგუფის ზოგიერთი წევრი საერთოდ
არ იღებს მონაწილეობას პროექტის
პრეზენტაციაში.
|
No comments:
Post a Comment